Huoltoikkuna

Palveluntarjoajalla on oikeus suorittaa verkkojen ja palveluiden huolto- ja ylläpitotöitä huoltoikkunan aikana. Huoltoikkunan aikana palvelut voivat olla käytettävissä, mutta tätä ei taata. Suunnitellut ylläpitotoimenpiteet pyritään keskittämään huoltokatkoaikoihin. Huoltoikkunan aikana tapahtuvia katkoksia ei huomioida käytettävyyslaskennassa.

Palveluntarjoaja varaa oikeuden tehdä huolto- ja ylläpitotöitä myös muulloin, kuin huoltoikkunan aikana. Näistä töistä ilmoitetaan asiakkaalle vähintään 5 päivää ennen suunniteltua huoltoaikaa, ellei kyse ole välttämättömästä, pikaista toimintaa vaativasta huolto- ja ylläpitotyöstä.

Käyttöjärjestelmä
Aikavyöhyke 
Huoltoikkuna 
Linux Suomi
Tiistai 00.00-06.00
Windows
Suomi
Torstai 21.00-06.00

Palveluntarjoaja ei vastaa palvelun toimivuudesta, mikäli huolto- ja ylläpitotyötä ei ole asiakkaasta johtuvista syistä mahdollista suorittaa sovittuna aikana.